معرفی
مسئول واحد مالی
جناب آقای محسن فتح الله
ماموریت
شرح وظایف
رئیس اداره حسابداری
- سرپرستی و نظارت بر اجرای کامل روشها و سیستمها و خط مشی های مالی شبکه بهداشت در واحد امور مالی
- کنترل و تایید کلیه اسناد حسابداری صادره
- کنترل وضعیت نقدینگی شبکه و اتخاذ ترتیبات لازم جهت اخذ اعتبارات از دانشگاه
- پیگیری وصول مطالبات بیمه های طرف قرارداد
- نظارت بر ثبت و نگهداری مناسب دفاتر قانونی و تهیه تراز آزمایشی ماهیانه
- نظارت بر اجرای صحیح مقررات و دستورالعمل ها و روشهای مصوب آیین نامه مالی معاملاتی
- مغایرت گیری حساب ها
- بستن حسابهای سالانه
- ارائه گزارش های مدیریتی
- آموزش همکاران
- امضا و تائید حکم
- ارتباط و گزارش دهی مالی به ستاد مرکزی
- کنترل اموال و دارائیها
- ارائه تراز کل و معین ماهانه و سالانه
- نظارت بر نحوه عمل هر یک از کارکنان و حصول اطمینان نسبت به صحت انجام امور بر اساس شرح وظایف
- اتخاذ تصمیمات لازم جهت تهیه صورتها و اطلاعات مورد لزوم حسابرسان و بازرسان قانونی و جوابگویی به آنان
معاون و دفتر داری حسابداری
- بررسی و تایید اسناد حسابداری و صدورچک
- بررسی و تایید کلیه پرداخت ها با توجه به آیین نامه ها و مجوزهای مربوطه
- بستن حسابهای سالانه
- بررسی و تایید اعلامیه بدهکار و بستانکار صادره توسط بانک
- رفع واخواهی اسناد
- همکاری و تشریک مساعی با رئیس امور مالی در جهت بهبود روشها و سیستم های مالی
- پیشنهادات لازم و مناسب در خصوص حسابهای مالی به رئیس امور مالی
- نظارت و صدور اسناد حسابداری ذخایر و مطالبات کارکنان در پایان سال مالی
- کنترل قراردادهای شبکه بهداشت
- همکاری در صدور اسناد حسابداری با توجه به نظام نوین مالی مدون دانشگاه
- اتخاذ ترتیبات لازم به منظور ثبت به موقع حسابها و نگهداری دفاتر قانونی
- نگه داری مناسب اسناد و مدارک مالی
- بررسی و تامین اعتبار کلیه درخواستهای هزینه ایی و سرمایه ای که تعهد پرداخت ایجاد میکنند
- تهیه و تنظیم کلیه خلاصه های لازم و بررسی محاسبات انجام شده جهت صدور اسناد حسابداری
- رسیدگی به اسناد از لحاظ تطبق با قوانین و مقررات
واحد حقوق و دستمزد
- گردآوری کلیه آیین نامه ها و دستورالعمل ها و مقررات مربوط به شاغلین و بازنشستگان و به روز نمودن آنها
- نظارت و تهیه و تنظیم لیستهای مکانیزه حقوق شاغلین و بازنشستگان و ارائه آن به اداره حسابداری وجوه و تامین اعتبار
- همکاری با واحد کارگزینی جهت تسهیل در تنظیم گواهی انجام کار ماهانه پرسنل و تکمیل پرونده بازنشستگان جدید
- اخذ گواهی انجام کارماهانه شاغلین از کارگزینی و نظارت بر بایگانی کردن یک نسخه از آن به نحو مطلوب
- اخذ لیست ماهانه حقوق و دستمزد از سیستم حقوق و دستمزد و ارائه آن به اداره حسابداری وجوه و تامین اعتبار
- انجام تمام مراحل پرداختهای پرسنلی و ارائه لیستهای به ستاد مرکزی دانشگاه
- صدور مفاصا حسابهای حقوقی
- نظارت و تهیه و تنظیم لیست و محاسبه حق ماموریت شاغلین اعزامی به شهرستانها
- نظارت و تهیه لیستهای ذخیره مرخصی استفاده نشده و باز خرید سنوات خدمت و سایر مطالبات شاغلین در پایان سال
- نظارت و صدور اسناد حسابداری حقوق و دستمزد و سایر هزینه های مربوط به شاغلین از جمله سنوات خدمت و ....
- تهیه و تنظیم لیست دیون پرسنل
- تهیه و تنظیم سوابق مالی پرسنل
- تهیه و تنظیم لیستهای پرداختهای متفرقه(مهد کودک و....)
- گردآوری کلیه آیین نامه ها و دستورالعمل ها و مقررات مربوط به شاغلین و بازنشستگان و به روز نمودن آنها
- نظارت و تهیه و تنظیم لیستهای مکانیزه حقوق شاغلین و بازنشستگان و ارائه آن به اداره حسابداری وجوه و تامین اعتبار
- همکاری با واحد کارگزینی جهت تسهیل در تنظیم گواهی انجام کار ماهانه پرسنل و تکمیل پرونده بازنشستگان جدید
- اخذ گواهی انجام کارماهانه شاغلین از کارگزینی و نظارت بر بایگانی کردن یک نسخه از آن به نحو مطلوب
- اخذ لیست ماهانه حقوق و دستمزد از سیستم حقوق و دستمزد و ارائه آن به اداره حسابداری وجوه و تامین اعتبار
- انجام تمام مراحل پرداختهای پرسنلی و ارائه لیستهای به ستاد مرکزی دانشگاه
- صدور مفاصا حسابهای حقوقی
- نظارت و تهیه و تنظیم لیست و محاسبه حق ماموریت شاغلین اعزامی به شهرستانها
- نظارت و صدور اسناد حسابداری حقوق و دستمزد و سایر هزینه های مربوط به شاغلین از جمله سنوات خدمت و ....
- تهیه و تنظیم لیست دیون پرسنل
- تهیه و تنظیم لیستهای پرداختهای متفرقه(مهد کودک و....)
- ممهور نمودن و درج شماره به کلیه مدارک و ضمائم مربوط در سند حسابداری
- تهیه و تنظیم نامه های ضمانت و کسر از حقوق
- رسیدگی به اسناد مالی قبل از صدور سند
اموال:
- ثبت مشخصات کامل اموال و دارائی ها در دفتر و سیستم کامپیوتری بصورت شماره های سریالی و نصب شماره مذکور بر روی دارائی
- بازدید دوره ای از اموال واحد بمنظور اطمینان از نگهداری درست و مناسب از دارایی
- تحویل دارایی به اشخاص ونظارت بر امر تغییر و تحولات دارایی
- ثبت مشخصات کامل اموال و دارایی ها در دفتر و سیستم کامپیوتری بصورت شماره ریالی و نصب شماره مذکور بر روی دارایی
- رویت کالاهای خریداری شده و تحویل و تحول کالا با حضور کارپرداز و انباردار
- کسب اطلاع از جابجایی کالاها و کنترل اموال تحویل شده قبلی از نظر صحت و سلامت در قالب فرم مربوطه هنگام جابجایی کالاهای تحویلی
- تحویل اموال مورد جابجایی به تحویل گیرنده جدید و اخذ امضاهای لازم
- به روزرسانی فرم های 16 و صورت برداری جدید از اموال تحویلی هر شش ماه یکبار
- تنظیم صورت حسابهای رسیده از روی رسیدهای انبار و ثبت مشخصات کامل شامل:کشور سازنده,کارخانه سازنده,مدل,سریال,ابعاد و رنگ
- ثبت سیستمی اموال پس از وصول مبتی بر صحت صورتحسابهای رسیده
- تنظیم سند انتقال اموال خارج شده از واحد و ارسال آن به مدیریت امور مالی دانشگاه
- تنظیم فرمهای فروش اموال جهت مدیریت امور مالی دانشگاه
- در صورت سرقت اموال گزارش به مدیر واحد و در صورت کشف کنترل از نظر سالم بودن و تحویل از اداره آگاهی
- اخذ مجوز خروج برای اموال تعمری از سوی مدیر مربوطه و کنترل آن پس از برگشت
کارشناس درآمد و بایگانی
- آشنایی کامل با آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه و سایر مقررات و قوانین مربوط با امور مالی
- رسیدگی به اسناد درآمد وکنترل آنها با صورتحسابها
- کنترل و ثبت عملیات درآمد مراکز تابعه در دفاتر و یا نرم افزار رایانه مربوطه
- دریافت قبوض و صفر صندوق و ثبت در رایانه بر اساس تعداد و سریال تحویلی
- دریافت مدارک و آمار قبوض صادره مصرفی ماهانه مراکز و ثبت عملیات در دفاتر و حسابرسی از مدارک ارسالی به امور مالی شبکه
- تهیه گزارش ماهانه میزان درآمد های نقدی و بیمه ای و ارسال به دانشگاه
- دریافت فیشهای واریزی درآمد نقدی از متصدیان پذیرش(صندوق)مراکز و سایر واریزیها برابر مقررات و ثبت سند مربوطه
- دریافت صورتحساب بانکی درآمد شبکه از بانک و کنترل و مطابقت با فیشهای واریزی و تهیه صورت مغایرت بانکی حساب درآمد
- ارسال درآمد شبکه به حساب درآمد دانشگاه بصورت ماهیانه
- تهیه آمار ماهیانه و سالیانه درآمد شبکه و محاسبه درصد افزایش و یا کاهش درآمد و پیگیری علت کاهش و افزایش درآمد مربوطه
- نظارت بر تنظیم صورتحساب های بیمه ای و ارسال به موقع به سازمانهای بیمه گر طرف قرار داد و ثبت در رایانه
مطالب اخیر
28آبان ماه 1403
پویش من هم تست اچآیوی میدهم
پویش من هم تست اچآیوی میدهم از بیست آبان تا بیست آذر تنها با صرف بیست دقیقه زمان برای انجام آزمایش اچآیوی
27آبان ماه 1403
هفته آگاه سازی از مقاومت میکروبی سال 1403
هفته آگاه سازی از مقاومت میکروبی سال 1403 از 27 آبان ماه 1403 تا 3 آذرماه 1403 برگزار می شود.
23آبان ماه 1403
آغاز طرح وارنیش فلوراید تراپی در مدارس ابتدایی شهرستان ری
مراسم آغاز مرحله اول طرح کشوری وارنیش فلوراید در مدرسه یاران مهدی (عج) کهریزک با حضور دکتر مصطفی امینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و دکتر علی اصفهانی رئیس آموزش و پرورش بخش کهریزک برگزار شد.
22آبان ماه 1403
کشف و معدوم سازی بیش از 200 کیلوگرم گوشت قرمز فاسد در شهرری
با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری مقدار 209 کیلو گرم گوشت قرمز فاسد در شهرری کشف و واحد متخلف پلمب شد.
16آبان ماه 1403
پیام دکتر مصطفی امینی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری به مناسبت روز پرستار
دکتر مصطفی امینی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت.
15آبان ماه 1403
بازدید معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران از مرکز خدمات جامع سلامت خانم شوکت علی اکبری کهریزک
دکتر مهرزاد ناصری، معاون فنی، دکتر جمشید معتمد، مدیر گروه گسترش شبکه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران از مرکز خدمات جامع سلامت خانم شوکت علی اکبری کهریزک شهرستان ری بازدید کردند.
13آبان ماه 1403
برگزاری کارگاه آموزشی مهارتهای ارتباط موثر در سلامت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری
به همت واحد آموزش و ارتقای سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری کارگاه آموزشی «مهارتهای ارتباط موثر در سلامت» در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری برگزار شد.