کارشناس مسئول واحد اداری
سرکار خانم مهدیه اینانلو
رئیس امور اداری :
· دریافت دستور وبرنامه کار از از سرپرست مربوطه .
· راهنمایی کارکنان تحت سرپرستی وتقسیم کار بین آنها .
· برنامه ریزی جهت استفاده بهینه از منابع موجودسازمان .
· برنامه ریزی جهت ارتقاءمستمر کیفیت فرایند ها .
· برنامه ریزی جهت ارتقاء سطح آگاهی پرسنل.
· تهیه شرح وظایف کارکنان تحت سرپرستی وابلاغ به آنها .
· نظارت برانجام کارهای کارگزینی مانند مرخصی ، ترفیعات ،بازنشستگی ، ......برابرقوانین ومقررات استخدامی.
· نظارت برکارهای دفتری وارسال ومراسلات ستاد ومراکز تابعه .
· رسیدگی ونظارت برمتصدیان امور عمومی مراکز .
· رسیدگی ومراقبت دفاتر حضور وغیاب کارکنان وکارت زنی .
· بررسی نامه های تهیه شده وامضای آنها.
· شرکت در کمیسون ها ونشت های مربوطه .
· تهیه گزارش لازم برای مقام مافوق .
· بررسی آمار عملکرد ماهانه واحد های زیر مجمومه وارائه راهکار جهت بهینه سازی فعالیتها .
· پیگیری موارد تخلف اداری وکاری پرسنل ومسائل حقوقی مرکز تا حصول نتیجه .
· انجام دیگر کارها مربوطه برابر دستور مقام مافوق .
· نظارت وسرپرستی (مدیر خدمات پشتیبانی وتدارکات ،چاپ وتکثیر ، نقلیه ،انبار ملزومات ،کارگزینی ، نگهبانی ،کارپردازان ،دبیرخانه )
· جایگزین سرپرست .
· جوابگویی به شکایات پرسنل وارباب رجوع
· برگزاری جلسات حل مسائل پرسنل .
مسئول کارگزینی :
· صدور احکام کلیه افراد شامل احکام،ارتقاءرتبه وطبقه و انتقال و ماموریت و....
· انجام امور مربوط به ارزشیابی و ارزیابی عملکرد کلیه پرسنل که به صورت سالیانه انجام می گردد.
· انجام امور مربوط به حضور و غیاب پرسنل وپیگیری تاخیروتعجیل آنها و مرخصی استحقاقی و استعلاجی و اعلام ذخیره مرخصی استحقاقی در پایان سال.
· تکمیل نمودن خلاصه اطلاعات پرسنل و صورتجلسه ها و تاریخ ارتقاء رتبه و طبقه پرسنل ودر نهایت صدور حکم آن
· صدور ابلاغ بازنشستگان و پیگیری و انجام مربوط به آنها تا صدور حکم مربوطه
· انجام امور مربوط به مامورین و افراد منتقله شامل تمدید ماموریت یا لغو ماموریت و.....
· انجام کلیه مکاتبات اداری
· مطالعه کلیه قوانین و مقررات استخدامی و قانون مدیریت و خدمات کشوری
· تهیه و تکمیل آمارهای مورد نیاز و انجام و صدور گواهی های ماهیانه جهت پرداخت حقوق و مزایای پرسنل وظایف سرپستی)برنامه ریزی/سازماندهی/نظارت/هماهنگی.../
· بررسی و عملکرد کارکنان زیرمجموعه مسئول کارگزینی 2-هماهنگی باکلیه مسئولین واحد های معاونت جهت تکمیل و ارائه مستندات وآمار مورد نیاز کارگزینی
مسئول کارگزینی :
· صدور احکام کلیه افراد شامل احکام،ارتقاءرتبه وطبقه و انتقال و ماموریت و....
· انجام امور مربوط به ارزشیابی و ارزیابی عملکرد کلیه پرسنل که به صورت سالیانه انجام می گردد.
· انجام امور مربوط به حضور و غیاب پرسنل وپیگیری تاخیروتعجیل آنها و مرخصی استحقاقی و استعلاجی و اعلام ذخیره مرخصی استحقاقی در پایان سال.
· تکمیل نمودن خلاصه اطلاعات پرسنل و صورتجلسه ها و تاریخ ارتقاء رتبه و طبقه پرسنل ودر نهایت صدور حکم آن
· صدور ابلاغ بازنشستگان و پیگیری و انجام مربوط به آنها تا صدور حکم مربوطه
· انجام امور مربوط به مامورین و افراد منتقله شامل تمدید ماموریت یا لغو ماموریت و.....
· انجام کلیه مکاتبات اداری
· مطالعه کلیه قوانین و مقررات استخدامی و قانون مدیریت و خدمات کشوری
· تهیه و تکمیل آمارهای مورد نیاز و انجام و صدور گواهی های ماهیانه جهت پرداخت حقوق و مزایای پرسنل وظایف سرپستی)برنامه ریزی/سازماندهی/نظارت/هماهنگی.../
· بررسی و عملکرد کارکنان زیرمجموعه مسئول کارگزینی 2-هماهنگی باکلیه مسئولین واحد های معاونت جهت تکمیل و ارائه مستندات وآمار مورد نیاز کارگزینی
مسئول دبیر خانه :
· بازبینی وکنترل نامه ها ازجهت ضمائم و پیوست ها، عطف و پیرو، اصلاح ارجاع نامه ها
· اعلام وضعیت نحوه ارسال نامه در سابقه نامه
· انجام بایگانی کاغذی و بایگانی الکترونیکی
· پاسخ به مراجعین جهت ردیابی نامه های ایشان.
· پیگیری امور اتوماسیون و جوابگویی و رفع مشکل و ارائه راهنمایی حضوری و تلفنی.
انجام سایر امورمحوله
امور رفاهی :
· پیگیری امور مربوط به وام کارکنان وتهیه تسهیلات رفاهی (سفر ،بیلط مکان های تفریحی وشهربازی
· پیگیری مکاتبات مربوط به - امور بیمه تکمیلی کارکنان و جانبازان
· بستن قرارداد با مجتمع هی تفریحی واتحادیه کارکنان جهت استفاده پرسنل وتسهیلات خانواده هایشان