• 28 شهریور 1403

پیام تبریک دکتر مصطفی امینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری به مناسبت روز بهورز

پیام تبریک دکتر مصطفی امینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری به مناسبت روز بهورز

دکتر مصطفی امینی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری 12 شهریور ماه، روز بهورز را تبریک گفت.

به گزارش سینا رسانه داتشگاه علوم پزشکی تهران، شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری

متن پیام دکتر مصطفی امینی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری به شرح زیر است:

تحقق عدالت دردسترسی مردم به خدمات اولیه و اساسی سلامت یا به عبارتی دیگر پوشش همگانی سلامت از وظایف مهم دولتهاست. مقارن با شکل گیری جمهوری اسلامی درایران، نظام شبکه بهداشتی با هدف ارائه مراقبتهای اولیه سلامت برای آحاد جامعه از جمله مردمان شریف و عزیز روستا، مناطق حاشیه نشین و کم برخودار ایجاد شد.

مراقبتهای اولیه سلامت عمدتا” بر محور پیشگیری استوار بوده که از طریق پیشگیری از بروز بیماریها و ناتوانی ها، هم باعث ارتقاء سلامت شده و هم هزینه های سلامت را کاهش می دهند که بهورزان ارائه دهندگان این خدمات اولیه سلامت در خانه های بهداشت در مناطق روستایی می باشند.

بهورز به عنوان رکن اصلی درارائه خدمات و توسعه پایدار سلامت درمناطق کم برخودار چون قلب تپنده نظام سلامت ایران است که نظام مراقبت های اولیه بهداشتی در کشور ما و توفیقات آن بدون نام «بهورز» در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست.

. 12 شهریورماه، روز بهورز به حق نماد ارج گذاری به یکی از مهمترین و موفق ترین دستاوردهای جهانی نظام سلامت ایران است که خدمات بی نظیر آنها در تمامی ابعاد نظام سلامت تاثیر شگرفی بر بهبود شاخص ‌های سلامت داشته و دارد.

 اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از تمامی بهورزان، این روز به یکایک بهورزان گرامی و پرتلاش شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری تبریک عرض نموده، سلامتی و سربلندی تمامی عزیزان را از خدای بزرگ خواستارم.

کلمات کلیدی
حسین حاجی رضائی
تهیه کننده:

حسین حاجی رضائی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *